Categorieën
Pagina's
Er zijn geen producten in de winkelwagen.
Menu

Hoe kan ik betalen bij Springkoe.nl
Je kan veilig en vertrouwd betalen via iDeal, PayPal of Bankoverschrijving. Onze Belgische klanten kunnen betalen via MisterCash, PayPal of een bankoverschrijving.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?
De verzendkosten binnen Nederland  zijn € 5,05 en binnen Belgie € 9,95

Door wie wordt mijn bestelling geleverd?
Je bestelling wordt geleverd door PostNL of DHL. 

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wij streven ernaar om binnen 24 uur het pakketje af te leveren, we kunnen dit echter niet garanderen. In het algemeen wordt de bestelling binnen 24 tot 48 uur aangeboden op het door opgegeven afleveradres.

Kan ik mijn bestelling ook bij jullie ophalen?
Nee, dit is helaas niet mogelijk.

Hoe weet ik dat jullie het product op voorraad hebben?
De voorraadstatus wordt weergegeven op onze website. Indien een product is uitverkocht dan wordt dat getoond. Wil je 100% zeker zijn dat het product op voorraad is? Stuur dan een e-mail naar info@springkoe.nl.

Laten jullie weten wanneer levertijden veranderen?
Ja. In het geval van vertraging, om welke reden dan ook, word je per e-mail geinformeerd.

Kan ik vanuit het buitenland een bestelling plaatsen en deze laten afleveren in het buitenland?
Ja. Springkoe.nl levert vooral in Nederland en Belgie. Overige landen gaan in overleg, neem hiervoor contact op via info@springkoe.nl

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Ja. Op het moment dat uw bestelling wordt verzonden, ontvang je een e-mail met een verzendbevestiging. Tevens ontvang je een Track & Trace code. Met deze code kunt u zien wat de status van uw bestelling is en waar het pakketje zich bevindt en hoe laat het wordt afgeleverd.

Wanneer bezorgt DHL / PostNL mijn pakket?
Via de sites of app van PostNL en DHL kan je zien hoe laat de bezorger het pakketje ongeveer aflevert. Springkoe.nl heeft geen invloed op het tijdstip van afleveren.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij bezorging?
Wanneer DHL of PostNL een pakket niet bij je kan afleveren, dan bieden ze het standaard aan bij buren. Mocht dat ook niet lukken, dan biedt DHL of PostNL het pakket een tweede keer bij je aan.